NUR IZZAH
AboutLinksStuffEntries

________________________________________________________________________________________
Tuesday 29 May 2012 | 01:05 | 2 Atasinchi

" Nikmat yang paling berharga selepas nikmat Iman dan Islam, adalah memiliki SAHABAT yang soleh. Jika kamu mendapati kewujudan kasih sayang antara kamu dengannya, maka peganglah ia bersungguh-sungguh " - Saidina Umar Al-Khattab

Hanya yang memiliki sahabat sejati sahaja yang faham nikmat bersahabat.
- "Mengapa sayang saya?"
+ "Takde jawapan"
- "Kalau sayang mesti ada sebab"
+ "Kasih sayang hanya boleh dirasa tapi tak boleh diungkap"
- "Kenapa begitu?"
+ "Sebab saya sayang awak kerana Allah"
- "Saya tak sempurna dan tak baikpun"
+ "Kalau kita ikhlas bersahabat dan berkasih sayang kerana Allah, kita akan terima sahabat kita seadanya dan kita akan saling melengkapi antara satu sama lain."
- "Terima kasih ye awak sebab sayang saya...saya tahu dan saya dapat rasakan kasih sayang itu"

Saya dapati kewujudan kasih sayang itu dan saya akan pegang sungguh-sungguh, sebagaimana kata Saidina Umar al-Khattab. 

PAST FUTURE


_______________________________________
◕ Disclaimer ◕


Holla ! You've dropped in my space. Be nice here and copycats not allowed. Thank you :)
Replace with your own cute word here.
_______________________________________
◕ Shout Here ◕

Put your cbox code here.

_______________________________________
◕ Sing Along ◕


_______________________________________
◕ Big Claps ◕

Basecode : Ana Min- Ji
Template : Sya Syahirah
Header : OneWifey
Tutorial : OneWifey
BestView : Google